یزدفردا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در سی و پنجمین جشنواره امتنان ۱۶ نفر برگزیده داشتیم که یک هشتم برگزیدگان کشور، کرمانی هستند.

به گزارش یزدفردا: مجتبی مصباح پیش از ظهر امروز ۱۲ اردیبهشت ماه در آئین تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استانی و ملی (جشنواره امتنان از کارگران) با اشاره به جنگ اقتصادی اظهار کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم، در این جنگ نابرابر اقتصادی با همراهی کارگران نیز پیروز و از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: روند اجرایی سی و پنجمین جشنواره امتنان از مهرماه سال گذشته آغاز شد و ۲۶۶۶ نفر در سامانه این جشنواره ثبت نام کردند که ۶۷۷ نفر در بخش کشاورزی و ۱۰۱۸ نفر در بخش صنعت و ۲۱ واحد نمونه و ۸۵۴ نفر در بخش خدمات شرکت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه ۲۴۱۰ نفر مرد و ۲۵۶ نفر خانم در جشنواره امتنان شرکت کردند، افزود: پس از داوری‌ها ۲۲ کارگر و واحد نمونه در استان انتخاب شدند.

وی گفت: یک واحد نمونه کاری و یک کارگر نمونه از استان کرمان در سطح ملی برگزیده شدند و روز گذشته رئیس جمهور از آنها تجلیل کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا